Відгуки про магазин

Перше замовлення

Замовила плаття з післяоплатою. При отриманні на поштовому відділенні повідомили, що посилка без права огляду, так зазначив продавець при відправленні. Вирішила зателефонувати менеджеру. Додзвонитись нереально, просто ніхто не бере слухавку. Залишила повідомлення на сайті "Передзвоніть мені".ягодом мені зателефонували і сказали, що на пошті немає такого сервісу як огляд посилки (хоча на Укрпошті переконують, що це бажання продавця дозволяти огляд чи ні). Який сенс отримувати посилку з післяоплатою (переплачувати за переказ коштів) якщо оглянути її продавець забороняє. Вважаю, що про таку деталь як заборона огляду посилки з післяоплатою необхідно повідомляти клієнта завчасно, і для того щоб збільшувати кількість своїх клієнтів, а не втрачати їх при першому ж замовленні необхідно більш відповідально підбирати персонал, який безпосередньо спілкується з клієнтами.

 

Відповідь магазину Модна Панянка: Доброго дня! Дякую Вам за відгук, постараюся трішки прояснити ситуацію по доставці з Укрпоштою. Зважаючи на те, який в нас раніше був випадок, що клієнт відкривав посилку на відділенні Укрпошти, поміряв, замінив одну річ на іншу такого самого кольору і відмовився. В результаті до нас повернулася використана річ зовсім не з нашого асортименту і Укрпошта не погасила ніяких збитків по тій причині, що ми нічого не могли доказати, тому що на відділенні немає камер відеоспостереження - ми себе таким чином страхуємо і більше не дозволяємо огляд у відділеннях Укрпошти. Вибачте за незручності )

 

 

Рейтинг:
1 Stars
Юлія Черкаси 15:09:19 08-28-2019
Перше замовлення

Замовила плаття з післяоплатою. При отриманні на поштовому відділенні повідомили, що посилка без права огляду, так зазначив продавець при відправленні. Вирішила зателефонувати менеджеру. Додзвонитись нереально, просто ніхто не бере слухавку. Залишила повідомлення на сайті "Передзвоніть мені". Згодом мені зателефонували і сказали, що на пошті немає такого сервісу як огляд посилки (хоча на Укрпошті переконують, що це бажання продавця дозволяти огляд чи ні). Який сенс отримувати посилку з післяоплатою (переплачувати за переказ коштів) якщо оглянути її продавець забороняє.  Вважаю, що про таку деталь як заборона огляду посилки з післяоплатою необхідно повідомляти клієнта завчасно, і для того щоб збільшувати кількість своїх клієнтів, а не втрачати їх при першому ж замовленні необхідно більш відповідально підбирати персонал, який безпосередньо спілкується з клієнтами.

 

Відповідь магазину Модна Панянка: Доброго дня! Дякую Вам за відгук, постараюся трішки прояснити ситуацію по доставці з Укрпоштою. Зважаючи на те, який в нас раніше був випадок, що клієнт відкривав посилку на відділенні Укрпошти, поміряв, замінив одну річ на іншу такого самого кольору і відмовився. В результаті до нас повернулася використана річ зовсім не з нашого асортименту і Укрпошта не погасила ніяких збитків по тій причині, що ми нічого не могли доказати, тому що на відділенні немає камер відеоспостереження - ми себе таким чином страхуємо і більше не дозволяємо огляд у відділеннях Укрпошти. Вибачте за незручності )

 

 

Рейтинг:
1 Stars
Юлія Черкаси 15:09:19 08-28-2019